Regularnie zaglądaj na naszą stronę i bądź na bieżąco z wydarzeniami!
Wola Mędrzechowska 127,
33-221 Mędrzechów
NIP: 871 17 70 363
W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z nami. Na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać tak szybko jak to możliwe.
Regularnie zaglądaj na naszą stronę i bądź na bieżąco z wydarzeniami!
Wola Mędrzechowska 127,
33-221 Mędrzechów
NIP: 871 17 70 363
W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z nami. Na wszystkie wiadomości staramy się odpowiadać tak szybko jak to możliwe.
W szkole działa Samorząd Uczniowski, który tworzą wszyscy uczniowie szkoły. Zasady wybierania i działania organów samorządu określa regulamin.
Organy samorządu są jedynymi reprezentantami ogółu uczniów. Samorząd może przedstawić Radzie Pedagogicznej i Dyrektorowi Szkoły wnioski i opinie w zakresie praw uczniów, a w szczególności dotyczące:
Do kompetencji Samorządu Uczniowskiego należy w szczególności:
obowiązku noszenia przez uczniów na terenie szkoły jednolitego stroju;
Samorząd może przedstawiać radzie szkoły lub placówki, radzie pedagogicznej oraz dyrektorowi wnioski i opinie we wszystkich sprawach szkoły lub placówki, w szczególności dotyczących realizacji podstawowych praw uczniów, takich jak:
TERMIN | ZADANIE | CELE |
---|---|---|
Prace ciągłe | 1. Udział w zebraniach samorządu. 2. Zagospodarowanie gazetek ściennych na korytarzu szkolnym. 3.Pomoc w organizowaniu uroczystości szkolnych i dyskotek. 4. Spotkania Z Dyrekcją Szkoły w celu koordynacji działań Samorządu Uczniowskiego. 6. Wysuwanie propozycji do pochwał i wyróżnień uczniów. 7. Wspomaganie akcji szkolnych i pozaszkolnych np. na rzecz dzieci niepełnosprawnych i potrzebujących. 8. Prowadzenie dokumentacji Samorządu Uczniowskiego. | 1. Czynne uczestnictwo uczniów w życiu szkoły i środowiska, w którym najczęściej przebywa. 2. Uwrażliwienie uczniów na potrzeby innych ludzi. 3. Kształtowanie postawy społecznej. 4. Mobilizowanie do pracy na rzecz klasy i szkoły. 5. Inspirowanie działań uczniowskich i pomysłowości. 6. Umiejętność organizacji wspólnej zabawy i korzystania z wolnego czasu. |
Wrzesień |
| 1. Kształcenie poczucia przynależności do społeczności szkolnej. 2. Przygotowanie młodzieży do samodzielnego życia w społeczeństwie, zrozumienie przez uczniów zasad demokracji, przygotowanie ucznia do brania odpowiedzialności za siebie. 3. Aktywny udział uczniów w tworzeniu reguł i kształtowaniu życia szkoły, możliwość ustalania zasad norm i obowiązków. 4. Nauka kulturalnego zachowania w różnych sytuacjach społecznych. 5. Pomoc konkretnemu choremu dziecku z najbliższej okolicy. 6. Pomoc potrzebującym i chorym. 7. Dbanie o środowisko. 8. Zachęcenie do nauki języków obcych oraz propagowanie zalet różnorodności językowej. |
Październik |
| 1. Integracja pierwszoklasistów w nowym roku szkolnym. 2. Rozbudzanie, szacunku, umiejętności wyrażania wdzięczności za trud, podziękowaniaurę. |
Listopad |
| |
Grudzień |
| 1.Integracja społeczności. 2. Pogłębianie więzi rodzinnych. 3. Angażowanie uczniów do pracy na rzecz środowiska lokalnego. 4. Przedstawienie sposobów na bezpieczne spędzenie ferii zimowych. 5. Umacnianie poczucia odpowiedzialności za życie i zdrowie innych ludzi. 6. Zapoznanie uczniów ze sposobami spędzenia wolnego czasu. |
Styczeń |
. | |
Luty |
| 1. Czynne uczestnictwo uczniów w życiu szkoły. 2. Integracja społeczności. |
Marzec |
| 1. Zapoznanie uczniów z różnymi tradycjami i zwyczajami polskimi, dotyczącymi świąt Wielkanocnych. |
Czerwiec |
| 1. Kształcenie poczucia bezpieczeństwa i przynależności do społeczności szkolnej. 2. Wdrażanie do zdrowej i twórczej rywalizacji, aktywizowanie uczniów, wyzwalanie inicjatyw i pomysłowości uczniów, wyrażanie uczuć, dokonywanie wyborów. 3. Podsumowanie działalności SU, wyciągnięcie wniosków do pracy w przyszłym roku szkolnym. |
DODATKOWE ZAŁOŻENIA:
Zapraszamy do odwiedzin naszej strony. Będziemy na bieżąco aktualizować treści, informować o ważnych wydarzeniach i bieżących sprawach dotyczących działalności naszej placówki.
© 2020 All Rights Reserved