Akcja skierowana jest do dzieci w wieku szkolnym, ponieważ wierzymy, że jeśli naprawdę ma się coś zmienić – to trzeba zacząć edukację od najmłodszych lat.Pomysłodawcą i organizatorem akcji „Filtrujemy dla Bałtyku” jest Brita, producent dzbanków i butelek filtrujących.
Cele akcji „Filtrujemy dla Bałtyku” są krótko i długofalowe. Krótkofalowe – natychmiastowe zmniejszenie ilości plastiku trafiającego do śmieci, wyrzucanie go do właściwego kosza czy wymiana reklamówek foliowych na wielorazowe. Liczymy, że trafiając do wrażliwości dzieci i ich empatii trafimy również do ich rodziców, a tym samym do domowników i ich zwyczajów w całej Polsce. Długofalowe cele – wychowanie świadomego pokolenia młodych Polaków, którzy zadbają o środowisko naturalne i innych mieszkańców Ziemi. Jeśli nauczą się dbać o Bałtyk, będą wiedziały, jak dbać o resztę świata.
Uczniowie mieli okazję poznać na ekranie ambasadorkę akcji- foczkę Britkę. Obejrzeliśmy animację i przygotowaliśmy barwne ilustracje. Wiemy, już jak ważny jest recykling i zmniejszenie używania produktów plastikowych, a to jeszcze nie koniec...
Dodaj komentarz